بهترین مارک مداد چشم ایرانی و خارجی
نوشته شده توسط : آرامیس

بهترین مارک مداد چشم ایرانی و خارجی به شما کمک می کند تا یک آرایش تمیزبا ماندگاری بالا داشته باشید علاوه بر این ایجاد حساسیت نیز نمی کند و با استفاده از آن هیچ آسیبی به چشم شما نمی رسد.

مداد چشم های ضد حساسیت از موادی ساخته می شوند که هیچ گونه حساسیت چشمی مانند سوزش، خارش، اشک و قرمزی ایجاد نکند. در این مقاله به بررسی کامل بهترین مارک مداد چشم ایرانی و خارجی پرداخته ایم؛ اگر قصد خرید مداد چشم با کیفیت را دارید حتما تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

بهترین مارک مداد چشم ایرانی و خارجی

برند های زیادیی در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی برای مداد چشم وجود دارد و بسیاری از آن ها ادعای تولید بهترین محصولات را دارند. در این بخش به معرفی بهترین برند های مداد چشم ایرانی و خارجی با توجه به تجربه مصرف و محبوبیت مداد های چشم موجود در بازار ایران می پردازیم :

مداد چشم بل bell مشکی اصل مدل 01M2

با استفاده از مداد چشم بل bell مدل 01M2 زیبایی چشمان خود را به سطح جدیدی ببرید! برای ایجاد یک خط کاملا صاف و مشکی بر روی چشم‌ها که تمام طول روز نیز دوام داشته باشد، فقط یک لایه از این مداد مشكي بل کافی است. این محصول دارای رنگدانه‌های بسیار مشکی بوده و خاصیت ضدآب بودن این مداد چشم بل کربن بلک موجب می‌شود که به زیر چشم‌ها ریزش نداشته و پخش نگردد. همچنین این مداد آرایشی دارای ماندگاری فوق العاده بالایی است و مناسب برای استفاده طولانی مدت نیز خواهد بود.

مداد چشم بل bell اصل مدل 100 Carbon Black

برای خرید مداد چشم بل bell مشکی اصل مدل 01M2 کلیک کنید.

مداد چشم long lasting مارک اسنس

برند اسنس این مداد چشم را برای استفاده در بیرون چشم عرضه کرده است. مداد چشم long lasting اسنس دارای بافتی نرم و رنگ دانه هایی غنی است. این مداد چشم بسیار بادوام است و به راحتی زیر چشم نمی ریزد. این مداد با انواع پوست سازگار است و نیازی به تراشیده شدن ندارد. توجه داشته باشید که این مداد ضد آب نیست. این مداد در رنگ های مختلف در بازار وجود دارد.

مداد چشم long lasting مارک اسنس 

برای خرید مداد چشم long lasting مارک اسنس  کلیک کنید.

مداد چشم مدل Contour Clubbing Waterproof مارک بورژوآ

مداد چشم بورژوآ محصول کشور فرانسه است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. مداد چشم Contour Clubbing Waterproof مارک بورژوآ با توجه به کیفیت بالایی که دارد از قیمت مناسبی برخوردار است.

ترکیبات این مداد حاوی روغن جوجوبا است که سبب می شود بافت نرم و روانی داشته باشد و به راحتی روی پوست پلک کشیده شود. همچنین رنگدانه های این مداد بسیار غنی می باشد و ضد است.

برای خرید مداد چشم مدل Contour Clubbing Waterproof مارک بورژوآ کلیک کنید.

مداد چشم سری Smoky Eye Liner مارک ایزادورا

برند ایزادورا محصول کشور سوئد است. اگر به دنبال بهترین مداد چشم خارجی می گردید این مداد می تواند جزو انتخاب های شما باشد. این مداد فوق العاده مشکی و ضد است و در برابر رطوبت مقاوم می باشد.

مداد چشم سری Smoky Eye Liner مارک ایزادورا

برای خرید مداد چشم سری Smoky Eye Liner مارک ایزادورا کلیک کنید.

مداد چشم نوت مدل Smokey

برند نوت یک برند ترکیه ای است که در دنیا بسیار شناخته شده می باشد و طرفداران زیادی دارد. مداد چشم نوت به ویژه سری Smokey محصولات بسیار بادوامی هستند. این مداد ها در یک سرمدادی و در سر دیگر دارای یک پد اسنفجی هستند. به کمک پد اسنفجی این مداد می توانید خطر مداد را به خوبی محو کنیدو

مداد نوت ضد آب است و به همین دلیل در مقابل رطوبت مقاوم می باشد و می تواند ساعت ها بدون تغییر بر روی پوست شما باقی بماند. مداد چشم نوت فاقد پارابن و ضد حساسیت می باشد و باعث احساس سوزش، قرمزی یا خارش چشم شما نمی شود.

مداد چشم نوت مدل Smokey

برای خرید مداد چشم نوت مدل Smokey کلیک کنید.

مداد چشم افکشن (Effection) چرب مدل Super Hero

مداد چشم افکشن | Effection چرب مدل Super Hero زیبایی چشمان خود را به سطح جدیدی ببرید! برای ایجاد یک خط کاملا صاف و مشکی بر روی چشم‌ها که تمام طول روز نیز دوام داشته باشد، فقط یک لایه از این مداد مشكي افکشن کافی است. این محصول دارای رنگدانه‌های بسیار مشکی بوده است. همچنین این مداد آرایشی دارای ماندگاری فوق العاده بالایی است و مناسب برای استفاده طولانی مدت نیز خواهد بود.

مداد چشم افکشن (Effection) چرب مدل Super Hero

برای خرید مداد چشم افکشن (Effection) چرب مدل Super Hero کلیک کنید.

 

 

 

منبع : بهترین مارک مداد چشم ایرانی و خارجی





:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 مرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: